sâmbătă, 29 decembrie 2012

Nu am vrut sa va spun de necazul meu !



A existat un mic incendiu,dar se scot in evidenta si anumite figuri conturate din cauza cojirii zugravelii,fapt ce nu spune nimic!Casa trebuie curatata si zugravita!Caii verzi de pe pereti vor disparea!Fiecare roman sa intelega bine ca schimbarea vine din interiorul fiecaruia,apoi in jurul lui ,etc. mai dparte...daca vrea schimbare!

 Groaznic, mai ales ca este iarna, frigul contribuie la incetinirea lucrarilor de reparatii si toate la un loc contribuie la o imagine de cosmar. Ati alertat asiguratorul???Indiferent de ce s-a intamplat, asigurarea trebuie sa repare.

Am sa va dau explicatiile de rigoare .S-a intamplat in ziua de 24 decembrie provocat de 2 catelusi si un pisoi.care se harjoneau in baie si au aruncat un prosop pe un reseu electric.s-a estins flacara la un dulap unde reua niste detetgenti si sprayuri si acestea au explodat si au extins flacara cu halatele de baie,hainele de lucru si pantalonii mei cu actele si pensia pe care abia o ridicasem S-a extins la bucatarie si sufragerie inde a facut ceea ce vedetiMasina de spalat aragazul,frigiderul plin cu pregatirile de Craciun au ars.Nu mai am gaze si curent nici acum.Stam 4 persoane intr-o camera cu o soba pe care o inclzim cu lemne si gatim la o butelie mica de voiaj.Pagubele se extimeaza la cca 200 milioane lei Si toate acestea s-au intamplat in cca 5 minute cat am lipsit din casa Ce ziceti sa le fac celor doi catelusi adorabili si prietenului lor mascota case BALANEL? Catelusii Romy si PufY sunt bine mercy.Cei doi nazdravani nu sunt ai mei .Sunt ai unei colege de liceu a fiicei mele care a plecat cu mama ei in Anglia unde lucreaza tatal ei si i-a lasat fetitei mele sa aiba grije de ei.Nastrusnicii acestia sunt ca argintul viu si neastamparati 



nemaipomenit.,,Coabiteaza " perfect cu Balanel si alte cateva pisicute pe care fetita mea e-a adunat de pe strada unde au fost abandonati si acum mi-au facut prima serie de pisoi.Asa ca la mine acasa este o menajerie ca mai sunt si cei doi dulai adusi tot de fetita de pe strada fiindca erau pricajiti rau.Si fetita mi-a fost incredintata spre crestere cand avea 3 anisori si mama ei care avea 17 ani a vrut sa o dea chipurile pentru adoptie in SUA, pentru un televizor color si un milion de lei.De fapt era o banda de indivizi in cardasie cu Valeriuy Stoica cum imi spunea cineva,care luau copii ca sa fie scrificati pentru organe si le vindeau bancilor de organe din strainatate.Acum Mariana-Raluca este o frumoasa domnisoara de 19 ani si este in clasa XIII-a la liceu dupa ce a terminat o scoala profesionala.Din banii care mi-au ars impreuna cu toate actele,trebuia sa patesc facturile,rata la banca,sa-mi cumpar medicamentele si sa mai opresc si pentru abonamenrul ei pe mijloacele de transport cand incepe scoala.Nu am vrut sa va spun de necazul meu,pana acum deoarece nu am vrut sa va stric celor care ma iubiti sarbatorile.Acum am postat acele fotografii pentru ca unor prieteni nu le venea sa creada ca mi s-a intamplat acest necaz.Va rog pe toti sa va distrati si pentru mine.Va urez LA MULTI ANI,MULTA SANATATE SI UN AN NOU FERICIT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu