luni, 12 noiembrie 2012

Iubirea - o infinită sursă de inspirație


Daca pentru o clipa am constientiza faptul ca iubirea e o infinita sursa de inspiratie, cu siguranta in fiecare din noi s-ar afla un poet. Am da valoare lucrurilor, nu pentru ce valoreaza, ci pentru ceea ce ele semnifica cu adevarat.
Am trai clipa. Am iubi mai mult. Am spune un « Te iubesc ». Am darui un zambet.
Niciodata cuvintele nu ajung pentru a exprima tot ceea ce simtim sau gandim, dar cu toate acestea, ele transpun in realitate trairile noastre. A spune ceea ce simti e o datorie fata de tine insuti, in primul rand, pentru ca nimeni nu isi va aduce aminte de tine pentru gandurile tale ascunse …
Deseori iubirea iti da aripi … iar imaginatia te poarta pe taramul indepartat al iubirii, acolo unde senzualitatea si dragostea si-au dat intalnire.

Vezi și

  1. Schema de tratament pentru cazurile ușoare de Covid-19

  2. Romania traiește , încă ,  din inertia bogățiilor create in Epoca Comunistă

  3. Scara de valori a societății romanești 

  4. Europa privită din viitor

  5. Hrana vie

  6. Planurile in derulare sunt o munca in progres,  veche de sute de ani  

  7. Destinatii uimitoare pe glob

  8. Miracolul japonez- Drum reconstruit în patru zile

  9. Primarul care nu frură

  10. Duda a pus mâna pe Casa Regală

  11. Nu poti multiplica bogatia divizand-o !  

  12. Evolutia Laptop - Cântărea 5,44 kg

  13. O Nouă Republică

  14.    A fi patriot nu e un merit, e o datorie.! 

  15. În vremea monarhiei, taranii romani reprezentau 90% din populatie si nu aveau drept de vot.

  16. Miracolul din Noua Zeelandă - LYPRINOL

  17. Cea mai frumoasă scrisoare de dragoste

  18. Locul unde Cerul se uneste cu Pamantul

  19. Fii propriul tău nutriționist

  20. Maya ramane o civilizatie misterioasa

  21. Slăbești daca esti motivat

  22. Serbet de ciocolata

  23. Set medical Covid necesar acasă

  24. Medicament retras - folosit în diabet

  25. Brexit-ul - Spaima Europei

  26. Virusul Misterios

  27. Inamicul numărul unu al acumulatorilor 

  28. Sistemele solare - apă caldă

  29. Economisirea energiei electrice

  30.  Hoțul de cărți

  31. Aparitia starii de insolventa

  32. TRUMP ESTE PRESEDINTE

  33. Microbii din organismul uman

  34. Despre islamizarea Europei. O publicăm integral.  Și fără comentarii. 

  35. „Naţiunea este mai importantă ca Libertatea !”

  36. Masca ce omoară virusul     O veste de Covid  

  37. Primul an de viaţă - Alocatia pentru copil  

  38. Tavalugul Marelui Razboi - Globaliyarea - Asasinii Economici


As vrea sa te iau cu mine pe acest taram magic, caci el este purtatorul misterului ce se tese in jurul Dragostei. As vrea sa te lasi sedus de minunatele povesti de dragoste care au umplut istoria cu frumusetea lor.
As vrea sa fiu asemeni nisipului fierbinte (al desertului) care cauta insetat « apa vietii » care esti TU … asemeni unui trandafir plapand, care insetat de buzele tale cauta sa se contopeasca cu roua care esti TU… As vrea sa fiu o lacrima de-a ta pentru ca sa ma nasc din ochii tai fermecatori…si sa sfarsesc pe ale tale buze.
Daca as sti ca aceasta e ultima oara cand iti aud vocea, as inregistra in minte fiecare cuvant de-al tau pentru a-l putea auzi soptit inca o data.
Fara sa vrei dai valoare vietii mele … Surasul tau sublim ma trezeste in fiecare dimineata … iar numele tau e ultimul cuvant care imi aluneca pe buze seara de seara. Te iubesc pentru ca in ochii tai mari se oglindeste linistea si frumusetea unor paduri indepartate … Pentru mine orizontul are chipul tau, conturul tau … iar vantul iti poarta parfumul pana departe.

‎*Dacă pentru o clipă am conștientiza faptul că iubirea e o infinită sursă de inspirație, cu siguranță în fiecare din noi s-ar afla un poet. Am da valoare lucrurilor, nu pentru ce valorează, ci pentru ceea ce ele semnifică cu adevărat.

Am trăi clipa. Am iubi mai mult. Am spune un « Te iubesc ». Am dărui un zîmbet. Niciodată cuvintele nu ajung pentru a exprima tot ceea ce simțim sau gîndim, dar cu toate acestea, ele transpun în realitate, trăirile noastre. A spune ceea ce simți e o datorie față de tine însuți în primul rînd, pentru că nimeni nu își va aduce aminte de tine pentru gîndurile tale ascunse… Deseori iubirea îți dă aripi, iar imaginația te poartă pe tărîmul îndepărtat al iubirii, acolo unde senzualitatea și dragostea și-au dat întâlnire. Aș vrea să te iau cu mine pe acest tărîm magic, căci el este purtătorul misterului ce se țese în jurul Dragostei. Aș vrea să te lași sedus/ă de minunatele povești de dragoste care au umplut istoria cu frumusețea lor. Aș vrea să fiu asemeni nisipului fierbinte (al deșertului) care caută însetat « apa vieții » care ești TU…asemeni unui trandafir plăpînd, care însetat de buzele tale caută să se contopeasca cu roua care ești TU… Aș vrea să fiu o lacrimă de-a ta pentru ca să mă nasc din ochii tăi fermecători…și să sfîrșesc pe ale tale buze. Fără să vrei dai valoare vieții mele… Surîsul tău sublim mă trezește în fiecare dimineață, iar numele tău e ultimul cuvînt care îmi alunecă pe buze seară de seară. Te iubesc pentru că în ochii tăi mari se oglindește liniștea și frumusețea unor păduri indepărtate… Pentru mine orizontul are chipul tău, conturul tău… iar vîntul îți poartă parfumul pînă departe. Cu drag..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu