luni, 12 noiembrie 2012

Replici formidabile !


Georgeta Tudora
Un bărbat e adus în fața judecătorului pentru ca a omorât-o pe soția lui.
- Fapta dumneavoastră e sub orice critică. Dacă aveți intenția ca tribunalul să nu vă condamne la închisoare pe viață, trebuie sa ne expuneți motive cât de cât plauzibile care sa va poate reduce pedeapsa.
- Domnule judecător, soția mea era asa de proasta încât nu am putut să mă controlez și a trebuit să o arunc de la balcon.
- Declarația dumneavoastră este o obrăznicie nemaiauzită și dacă nu doriți ca jurații să vă condamne înainte să continuăm procesul trebuie să aveți argumente cu adevărat plauzibile.
- Pai sa va povestesc. Locuim într-un bloc cu 10 etaje la ultimul etaj și la parter locuiește o familie de pitici. Părinții au 1 metru și copii, cel de 12 ani 70 de cm și cel de 14 ani are 90 de cm .
- În ziua respectiva i-am spus soției:
- E teribil sa fii pitic. Săracii vecini de la parter, toți sunt asa mici!
-Da, răspunde soția sunt o adevărată specie de pirinei.
- Pigmei ai vrut sa spui!
- Nu, pigmei e ceea ce are omul în piele și de la care se alege cu pistrui.
- Aia se numește pigment.
- Ma lași ? Pigment e chestia aia pe care scriau vechii romani.
- Ala se numește pergament.
- Cum poți draga sa fii asa de incult? Pergament e când un scriitor publica o parte din ce a scris.
- Domnule judecător, va închipuiți ca mi-am înghițit cuvântul „fragment“ ca sa nu mai continui discuția asta aberanta. M-am așezat pe fotoliu si am luat un ziar sa-l răsfoiesc. Nici nu m-am așezat bine ca apare soția mea lângă mine cu o carte în mana și îmi spune:
- Uite dragă, asta e ceea ce scrie un scriitor si se numește carte , dacă nu aveai idee ce e aia. Ia și citește Veranda de la Pompadur.
Iau carte în mână și îi spun “Draga mea, asta e o carte în limba franceză Marchiza de Pompadour, nu trebuie să interpretezi numele în română” .
- Asta e bună dragă, îmi dai tu lecții de franceză, mie care am făcut meditații cu un vector de la facultate !!
- Ăla nu se numește vector, se numește lector.
- Ești prost, Lector a fost un erou grec din antichitate.
- Ala a fost Hector și era troian.
- Hector e unitate de măsura a suprafaței blegule.
- Ala e hectar draga mea.
- Ma uimești cu incultura ta. Hectar e o băutura a zeilor.
- Ala se numește nectar spun eu oftând din adâncul sufletului.
- Habar nu ai, eu știu sigur ca era si o melodie pe tema asta pe care o cântau doua prietene în duo.
- Nu se spune duo se spune duet.
- Ma scoți din sărite, cum dracu de ești asa de încuiat? Duet e când doi bărbați se bat cu sabiile
- Ala se numește duel.
- Pe dracu, duel e gaura aia neagra din munte de unde apare trenul.
- Domnule judecător, aveam tunel pe limba dar am simțit ca mi se face negru în fata ochilor și nu m-am mai putut stăpâni și am aruncat-o pe geam.
Liniște în sala… judecătorul ia ciocănelul de pe masa, lovește cu el puternic și spune:
- Ești liber, a fost un caz clar de legitima apărare. Eu o aruncam deja de la Hector.


Georgeta Tudora
Replici formidabile!

Dean Rusk, Secretarul de Stat al lui JFK era in Franta in anii 60,
cind De Gaulle a decis sa iasa din NATO.
De Gaulle a spus ca vrea ca toti militarii SUA sa paraseasca Franta
cit mai curind posibil.
Rusk a raspuns:
- Aceasta se refera si la cei care au murit pentru eliberarea Frantei
si sunt inmormintati aici ?
Puteai sa auzi cum cade un ac!...

Conferinta internationala in Franta cu ingineri, inclusiv francezi si
americani. Intr-o pauza, un inginer francez
revine in sala spunind:
Ati auzit ultima timpenie facuta de Bush? A trimis un portavion in
Indonezia si ajute victimile tsunami-ului!
Ce or fi avind de gind, sa-i bombardeze?
Un inginer de la Boeing s-a ridicat si a replicat linistit:
- Portavioanele noastre au trei spitale la bord si pot trata mai multe
sute de pacienti. Ele sunt cu energie nucleara si pot alimenta cu
electricitate instalatiile de pe uscat, au trei cantine cu o
capacitate de a servi cel putin 3000 de consumatori cu trei mese pe
zi. Pot produce mai multe mii de galoane de apa proaspata din apa de
mare pe zi si au o jumatate de duzina de helicoptere care transporta
victime de pe puntea de aterizare.
Avem unsprezece asemenea nave.
Cite are Franta?
Puteai sa auzi cum cade un ac!...

Un amiral al Royal Navy lua parte la o conferinta navala care
cuprindea si amirali din SUA, Marea Britanie,
Canada, Australia si Franta. La un cocktail, se afla un mare grup de
ofiteri din toate aceste natiuni.
Toata lumea vorbea englezeste isi sorbea bauturile, dar un amiral
francez s-a plins ca, in timp ce europenii invata numeroase limbi
straine,
englezii vorbesc doar englezeste.
A intrebat:
- De ce se intimpla ca mereu trebuie sa vorbim engl eza in
conferintele astea si nu franceza?
Fara ezitare, amiralul britanic a replicat:
- Pentru ca americanii, britanicii, canadienii si australienii au
facut asa ca sa nu fiti nevoiti sa vorbiti germana!
Puteai sa auzi cum cade un ac!...

Robert Whiting, un mosulica american de 83 de ani soseste la Paris cu avionul.
La vama, pierde citeva minute sa-si caute pasaportul, ratacit in sacul de voiaj.
- Ati mai fost in Franta domnule? i se adreseaza sarcastic functionarul vamal.
D. Whiting admite ca a mai fost.
- Atunci trebuia sa stiti ca trebuie sa aveti pasaportul la indemina.
Americanul replica:
- Ultima oara cind am fost aici n-a trebuit sa-l arat.
- Imposibil. Dumneavoastra americanii trebuie totdeauna sa aratati
pasapoartele cind intrati in Franta.
Batrinul american il privi adinc in ochi pe francez. Apoi explica linistit:
- Cind am ajuns la tarm la Gold Beach in ziua Z in 1944, pentru a
ajuta la eliberarea acestei tari, n-am gasit nici un francez caruia
sa-i pot arata pasaportul.
Puteai sa auzi cum cade un ac!...


Georgeta Tudora
El: Vrei sa te mariti cu mine?
Ea: Ai apartament in Bucuresti?
El: Nu...
Ea: Ai BMW?
El: Nu..
Ea: Salariu ai?
El: Nu am salariu, dar..
Ea: Niciun dar !! Cum pot sa ma marit cu tine cand nu ai nimic din ce imi doresc?
El pleaca bolborosind: Am o vila in Bucuresti, am una la Predeal, am una la mare si una in Caraibe si ea vrea apartament. Am Porche, Ferrari si Mercedes. E nebuna, de ce sa mai cumpar si un BMW??!! Si de unde naiba salariu.... daca eu sunt bancher?!



Georgeta Tudora
Un barbat afla ca in urmatoarea saptamana va fi foarte ocupat datorita problemelor de serviciu.
Asa cum era normal, isi anunta sotia:
- Draga mea, voi primi vizita unor parteneri de afaceri si trebuie sa ii conduc prin tara . O sa lipsesc o saptamana!
- Atunci, daca tot lipsesti& am auzit despre o excursie foarte interesanta in Grecia, as vrea sa merg si eu&
Ca orice barbat intelegator, sotul aproba excursia.
Seara merge& unde credeti? Sa-si anunte si amanta&
- Imi pare rau, dar trebuie sa plec o saptamana prin tara !
- Iubitule, daca tot pleci, nu-mi platesti o excursie in Grecia?
Fiind, asa cum am spus, un barbat intelegator, a aprobat si cea de a doua excursie&
Dupa o saptamana, sotul revine si observa ca sotia este foarte incantata de excursie.
- Ei, cum a fost?
- Extraordinar, am vizitar foarte multe locuri interesante, am aici ceva fotografii&
Barbatul o observa cu surprindere in poze pe amanta.
- Ce s-a intamplat, o cunosti?
- Nu& Doar mi s-a parut cunoscuta& dar nu!
- Ah, sa stii ca femeia asta s-a culcat cu toti barbatii din excursie, si nu au fost putini&
Omul nostru inghite in sec si seara merge la amanta.
- Ei, cum a fost?
- Extraordinar, multumesc! Hai sa iti arat fotografiile!
In unele dintre ele, binenteles, barbatul isi recunoaste sotia.
- O cunosti?
Barbatul neaga, bineinteles.
- Ei, sa stii ca asta a fost ceea mai tampita din toate femeile de acolo! A fost singura care a venit cu sotul!






Grigore Ioana shared Loghomes Valk's photo.
@[100003592137962:2048:Loghomes Valk] 

info@loghomesvalk.com

www.loghomesvalk.com
























Georgeta Tudora
‎~♥~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu