duminică, 16 septembrie 2012

Toata clasa politica guita







Uilonam Nitnelav  April 8
Toata clasa politica guita ca este CRIZA si RECESIUNE, dar sunt bani pentru mercenari si teroristi straini si pentru asociatiile si fundatiile si ONG-urile lor si NU sunt bani pentru spitale si scoli si pentru salarii si pensii si medicamente,...si se duce o lupta internationala intensa pentru distrugerea Romaniei si exterminarea poporului roman.

Intoxicare si diversiune. Priviti ce spune Basescu
 in acele zile la B1Tv: Asigura studii gratuite, cetatenie si locuri de munca tinerilor basarabeni, pe scurt: incuraja aceasta actiune, dar si la intalnirea din 2010 dintre guvernul R. Moldova si Romania de la Bucuresti specifica acest lucru. Cand Basescu a facut aceste incurajari la revolta si crima in R. Moldova, SRI si SIE erau deja CHISINAU, servicii secrete care sunt in slujba Israelului, Americii si Ungariei, dar platite de statul roman impotriva natiei romane. Mai mult, din 2010 se tin sedinte de GUVERN COMUNE ROMANIA si R. Moldova si intelegeti ca aceasta poveste e o vrajeala de doi lei. Mai mult, la aceasta LOVITURA DE STAT au participat studenti basarabeni care studiaza gratuit in Romania, vezi ACTIUNEA 2012, NOUA DREAPTA din Romania, GDS-Tismaneanu si Vitalie Ciobanu, membri NATO, CIA, Mossad, F15, FSB-KGB, Legiunea straina Franceza-priviti tricoul cu nr 10, este membru al acestei organizatii militare franceze si alti, iar toata aceasta actiune criminala a fost organizata si finantata de ISRAEL si SOROS pentru ca SOROS si FMI sa ajunga la putere si in Republica Moldova.
Cine nu crede ce scriu, sa priveasca Romania in 1989 sau Siria in 2012. Armata Siriana a arestat peste 100 de maresali francezi si ambasada Frantei si-a adus corpul diplomatic inapoi in Siria.Cati maresali francezi au fost arestati in 1989 in Romania si unde sunt domnule Ion Iliescu dupa 22 decembrie 1989?
Cine nu crede ce scriu sa priveasca:

ACAB ROMANIA - ACTIUNEA 2012 KGB - FASCISM - SOROS


 

BRIGADA ROSIE-FASCISTA-KGB-MOSSAD-CIA-ACTIUNEA 2012






Controversa: “ACTIUNEA 2012″, lucratura ruseasca? Caz Penal: Doru Maries si “noul golan” George Simion au sechestrat si maltratat un student basarabean
http://rapcea.ro/2012/03/14/controversa-actiunea-2012-lucratura-ruseasca-caz-penal-doru-maries-si-noul-golan-george-simion-au-sechestrat-si-maltratat-un-student-basarabean/a.ro/2012/03/14/controversa-actiunea-2012-lucratura-ruseasca-caz-penal-doru-maries-si-noul-golan-george-simion-au-sechestrat-si-maltratat-un-student-basarabean/


Controversa: “ACTIUNEA 2012″, lucratura ruseasca? Caz Penal: Doru Maries si “noul golan” George Simion au sechestrat si maltratat un student basarabean

Un caz revoltator care agita blogosfera basarabeana ne-a atras atentia prin gravitatea faptelor si a implicatiilor care decurg din analizarea datelor. Ceea ce se suspecta de la bun inceput, primeste, iata, o noua confirmare. Asa-zisa platforma civica “Actiunea 2012″, sustinuta de grevistul foamei profesionist Doru Maries si care promoveaza intensiv o harta falsificata a Romaniei Mari, in folosul Rusiei si Ucrainei, recurge la practici similare profilului scelerat al comanditarilor “actiunii”. Un tanar student basarabean, Nicolae Tibrigan, a fost sechestrat si maltratat violent in sediul Asociatiei “21 Decembrie” de catre “revolutionarul” Doru Maries si  “hooligan”-ul lui, George Simion, de la asa-zisa organizatie “noii golani”. Motivul: retragerea Ligii Studentilor Basarabeni din Bucuresti, din care face parte tanarul brutalizat, din platforma filo-ruso-ucraineana, agitatoare prin ape tulburi. Concret, in ziua de 22 decembrie 2011, Liga Studentilor Basarabeni București isi anunța retragerea din “platforma civică” „Acțiunea 2012” instrumentata de T. Maries si G. Simion, cu sustinerea generalului D. Voinea si a polit-ologului V. Tismaneanu. “Pentru a evita interpretările speculative ulterioare asupra deciziei de retragere a membrilor Ligii din Acţiune, ne rezervăm dreptul de a nu face publice motivele care au determinat-o sa recurgă la acest pas.”, anunta Consiliul Director al asociaţiei Liga Studenţilor Basarabeni din Bucureşti. Concomitent, se retrage din dubioasa “platforma” “pro-unionista” si cea mai mare organizatie studenteasca a tinerilor romani din Basarabia: Organizatia Studentilor Basarabeni. Chiar daca motivele retragerii celor doua organizatii basarabene sunt diferite (LSBB pare sa fie dominata de o tenta politica “liberala” iar OSB a sesizat directia anti-romaneasca a “platformei” eteroclite si a actionat in consecinta), perioada aste aceeasi: decembrie 2011. Intr-un comunicat mai dezvoltat decat cel al Ligii, Organizatia Studentilor Basarabeni subliniaza ca “OSB București  va continua să promoveze adevărul istoric cu privire la Basarabia, dar și valorile naționale românești prin orice mijloace, în cadrul tuturor  acțiunilor și proiectelor viitoare. De asemenea, OSB susține restabilirea adevărului istoric privind anexarea Basarabiei de către Imperiul Țarist în 1812.” “Din cauza unor deficiențe organizaționale cum ar fi lipsa unei structuri decizionale bine definite și a unui consiliu director, lipsa de transparență, lipsa comunicării în general și în cazul luării deciziilor în special, Organizația Studenților Basarabeni își anunță astăzi retragerea oficială din cadrul Platformei Civice  ”Acțiunea 2012”, decizie asumată de către Biroul Executiv al OSB București.” se mai afirma in Comunicatul citat.
Tanarul Tibrigan, implicat din naivitate in aceasta “platforma” a “noilor golani” adunati de pe stadioane de Doru Maries si alte cadre specializate din jurul lui, este considerat tap ispasitor si ajunge victima – cu coaste fisurate – intr-un act ce cade sub incidenta Codului Penal si se afla deja in atentia structurilor de profil. “Faptele, nu vorbele, s-au  produs la sediul Asociaţiei 21 decembrie 1989, acolo unde un revoluţionar aflat în plină grevă a foamei, Doru Mărieş, alături de alți doi necunoscuți, au intervenit blocând uşa pentru ca Ţibrigan să nu poată părăsi procesul de ”re-educare””, se afirma pe blogul tanarului basarabean. Ce s-a intamplat, concret? L-am rugat pe tanarul agresat (prezent adeseori la manifestari romanesti de la Chisinau si Cernauti – vezi foto) sa ne relateze incidentul caruia i-a cazut victima asa cum a facut-o si in fata organelor de ancheta. Iata sinteza faptelor:
Nicolae Tibrigan, Liga Studentilor Basarabeni din Bucuresti: “Nici eu nu stiu care ar fi motivele reale pentru care au sarit la bataie ca ultimii lasi, cert este ca totul a fost planificat din timp. In seara zilei de 7 februarie 2012, pe la ora 17:30, George Simion mi-a dat un telefon spunandu-mi sa vin sa-i dau cateva detalii despre magazinul www.romanism.ro la care am lucrat (aflat sub controlul lui Simion – nn). Eu aveam programat un examen atunci si i-am zis ca voi reveni dupa o ora, doua.
Pe la ora 19 l-am sunat si i-am zis ca ma indrept spre sediul Asociatiei 21 Decembrie 1989. Mi-a raspuns ca are nevoie de 15 minute (deja stabilise cu Teodor Maries si alti doi pretinsi revolutionari sa ma intalneasca). Acolo la poarta am fost intampinat de portar si mi-a zis ca GS inca nu a venit (de fapt era demult acolo). Am urcat la etaj si il asteptat. GS a venit initial cu Gheorghe Catalin, un asociat al sau la magazinul “Hooligans”.
M-au invitat intr-o incapere dupa care au inchis usa si au sarit la bataie cu pumnii si genunchii lovindu-ma in coaste si cap. Imi ziceau ca sunt tradator si ca au aflat ca eu am fost cel care a redactat comunicatul de iesire a LSBB din Actiunea 2012 si ca voi plati pentru asta, ca as fi stat in spatele destabilizarii Platformei. Am inceput sa chem in ajutor politia, intre timp Gheorghe Catalin ma tinea, iar Simion George a sarit sa-mi astupe gura. Apoi George Simion l-a invitat pe Teodor Maries impreuna cu alti doi revolutionari in incapere amenintandu-ma ca nu voi iesi viu de acolo iar Maries mi-a luat telefonul din mana ca sa nu pot suna la politie. Am incercat sa fug si am rupt clanta usii din interior. Dupa ce m-au mai lovit cu pumnii mi-au deschis usa si mi-au zis sa plec amenintandu-ma cu o noua rafuiala fizica.
Am mers la sectia 17 de Politie, cea mai apropiata de caminul meu. Acolo mi s-a spus ca este “dosar politic” datorita implicatiei Asociatiei 21 Decembrie 1989 si ca nu intra in aria lor de competenta si mi-au oferit un echipaj sa ma duca la sectia 6 Politie de pe strada Paul Greceanu nr. 36. Acolo am avut cateva probleme cu pasaportul, deoarece desi am cetatenie romana, mi s-a spus ca sunt “imigrant”. Dupa ce am depus plangerea (se facuse ora 1 noaptea 8 februarie) mi-au dat trimitere la INML “Mina Minovici”. Acolo am mers a doua zi facand investigatia medicala si mi-au zis sa astept raportul dupa care va incepe investigatia politiei.”
“Ideea de unire nu poate fi confiscată de niciun activist civic sau lider politic. Nimeni nu „taie din ideea de unire” atunci când spui adevărul. Tai din ea atunci când recurgi la violență pentru a o realiza.”, conchide tanarul basarabean.
Dovezile de la IML sunt disponibile pe site-ul victimei, aici.
Cazul este investigat de Sectia 6 Politie, dupa cum puteti vedea din adresa oficiala de mai jos. Comisarul responsabil cu investigarea plangerii a confirmat pentru Ziaristi Online instrumentarea cazului. Vom reveni cu date asupra anchetei si a intentiilor, scopurilor si mijloacelor agitatorilor de sub pulpana troicii Maries-Voinea-Tismaneanu.
Surse foto: Internet

Dedesubturile “revoluției” de la Chișinău

  • Ipoteza surpriza. Revolutia din Moldova, organizata de un blogger, in schimbul a 500.000 de dolari




  • Ipoteza surpriza. Revolutia din Moldova, organizata de un blogger, in schimbul a 500.000 de dolari.
 Bloggerul Eduard Baghirov, care a fugit in Rusia dupa ce a fost arestat la domiciliu in R.Moldova, povesteste cum a fost platit de deputatul comunist Mark Tkaciuk cu 500.000 de dolari pentru a organiza evenimentele din 7 aprilie 2009,

Potrivit unui filmulet anonim aparut vineri pe Internet, deputatul comunist Mark Tkaciuk, care in perioada evenimentelor din 2009 era consilier prezidential, ar fi planificat minutios “operatiunea” pentru a discredita opozitia de atunci si tineretul. Tkaciuk i-ar fi promis bloggerului rus jumatate de milion de dolari pentru a scoate tinerii in strada. Comunistul califica insa informatiile drept prostii.
Baghirov povesteste pentru un post de radio din Rusia ca el si echipa sa s-au stabilit la Chisinau inca din 2008, pentru a pune la cale operatiunea. “Sunt un anticomunist infocat, de aceea, cand a venit vorba sa particip la inlaturarea regimului comunist, am acceptat bucuros sa ma implic. (Vladimir) Voronin nu stia pe atunci ca isi sapa singur groapa“, a declarat Baghirov.
Revolutia din R.Moldova nu a fost comandata din Rusia, ci din R.Moldova, de Tkaciuk. De la inceput am avut instructiunea: fara cadvre. Eu mi-am organizat baietii. Ei au trait un an si jumatate acolo, s-au adaptat, unul a vrut sa se casatoreasca“, povesteste el. “Din cate stiu, Romania nu a fost implicata, totul s-a facut din interior“, precizeata bloggerul rus.
Deoarece nu a primit toata suma, Baghirov s-a hotarat sa dezvaluie actiunile lui Tkaciuk.
Daca mi-ar fi platit cat trebuia, ar fi trebuit sa primesc aproape jumatate de milion de dolari. Am primit in jur de 200.000 dar au ramas in R.Moldova pana la ultimul banut. Eu cu Tkaciuk am socoteli personale. M-a inselat cu o suma mare de bani“, a declarat el pentru postul de radio City FM.
Eduard Baghirov nu a raspuns la telefon pentru a confirma informatia, insa a scris pe blogul sau ca deputatul comunist ii este, intr-adevar, dator cu bani.
Pe de alta parte, Mark Tkaciuk califica informatiile drept prostii. “Eu nu comentez fel de fel de prostii, pe cuvant. Este deja prea mult … Astazi voi sarbatoriti, pentru voi este Ziua Libertatii. Nu trebuie sa comentam prostiile“, a declarat prin telefon Tkaciuk.
Adjunctul procurorului general, Andrei Pantea, contactat de inprofunzime.md, a declarat ca nu stie nimic despre filmulet si ca se va pronunta dupa ce il va viziona.
Eduard Baghirov a fost retinut la Chisinau in vara trecuta, fiind suspectat de organizarea evenimentelor din aprilie 2009. Timp de trei luni, el s-a aflat in arest preventiv, iar cand a fost plasat in arest la domiciliu a fugit la Moscova.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu